Garantie

Alle producten die wij leveren zijn nieuw en voorzien van garantie. De garantieduur varieert per merk. De garantieduur is terug te vinden op de productpagina onder het tabje 'extra informatie'.

Garantieclaim

Indien uw product defect is of u bent van mening dat deze niet meer functioneert zo als zou moeten kunt u altijd aanspraak maken op uw garantie. Vanzelfsprekend zijn er enkele voorwaarden verbonden aan uw recht op garantie:

  • U dient de originele aankoopfactuur te kunnen overleggen
  • Schade als gevolg van onjuist of onzorgvuldig gebruik worden niet gedekt
  • Onderdelen getroffen door slijtage vallen niet binnen de garantie
  •  

    Uw garantieaanvraag dient u in bij ons; u hoeft u dus niet te wenden tot een fabrikant/importeur. Als u het product bij ons heeft aangeschaft lossen wij dit op: wel zo makkelijk voor u. Als uw garantieclaim terecht is laten wij u ook niet onnodig lang wachten. U krijgt veelal van ons direct een nieuw exemplaar opgestuurd.

    Kosten retourzending garantieclaim

    De kosten voor de retourzending van een garantieclaim van u naar ons zijn voor uw eigen rekening (tenzij dit binnen de 30 dagen opzicht termijn is; bij een defect vergoeden wij deze kosten). Uiteraard zijn alle overige verzendkosten voor onze rekening. U betaalt dus één keer verzendkosten. Wij raden u wel aan om het pakket aangetekend te verzenden: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van het pakket. Als uw garantieclaim onterecht is (dus het apparaat functioneert naar behoren) dan zijn de portokosten van de terugzending voor uw eigen rekening. De portokosten zijn €6,95 per verzending.